Επιστροφές - Αλλαγές

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (ΦΕΚ 969/22-03-2017) ο πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος έχει το δικαίωμα, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος,όπως αυτή αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης, μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματος, να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν και παράλληλα να γίνει επιστροφή του καταβεβλημένου ποσού. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και να μην έχει χρησιμοποιηθεί – φθαρεί. Θέλω να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα
Λήψη Φόρμας Επιστροφής
Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ). Σε εκπτωτικές περιόδους θα πρέπει να επικοινωήσετε με το eshop για το εαν το εκπτωτικό προϊον αλλάζει. Σε κάθε τέλος σεζόν τα προϊόντα με έκπτωση δεν αλλάζονται ή επιστρέφονται.  Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή μέσα σε 14ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβατε την παραγγελία σας. Μετά τις 14 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Επίσης μπορείτε να κάντε αλλαγή στο προϊόν σας στο φυσικό κατάστημα ΔΑΝΑΟΣ με την απόδειξη αγοράς. Στο φυσικό κατάστημα δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων. Τα πολυκαταστήματα ΔΑΝΑΟΣ αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) επιστροφής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με εταιρίες που συνεργαζόμαστε (Γενική Ταχυδρομική ή Speedex). Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής η επιβάρυνση είναι δικής σας και όχι του καταστήματος ΔΑΝΑΟΣ.
Θέλω να γνωρίζω εάν παίρνω πίσω τα χρήματά μου, σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ). Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει.
Εάν έχετε χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σας, ενώ εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχετε δηλώσει.
Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Επιστροφές χρημάτων στο φυσικό κατάστημα ΔΑΝΑΟΣ δεν πραγματοποιούνται.
Θέλω να αντικαταστήσω το προϊόν που επιστρέφω με κάτι άλλο
Για αλλαγή προϊόντος μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6520893, από Δευτέρα έως Παρασκεή 9 π.μ. – 5μ.μ. Εκεί δηλώνετε το προϊόν που θέλετε, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που παρέλαβατε την παραγγελία σας.
Μετά τις 14 ημέρες δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Σημαντικά στοιχεία
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει φθαρεί. Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κάτω εσώρουχα (σλιπάκια, μποξεράκια, κιλοτάκια) Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή.
Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα. Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το πολυκατάστημα ΔΑΝΑΟΣ έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος.
Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.