Συχνές ερωτήσεις

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
• Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι, όπου για κάθε προϊόν που προστίθεται στο καλάθι σας, σας εμφανίζεται πάνω δεξιά μια κόκκινη ένδειξη, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το κουμπί ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΛΑΘΙΟΥ ή ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
• Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας, είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. 
• Συμπληρώνετε τη σχετική φόρμα
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ; 
Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210-6528301 (εσωτερικό #1).
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; 
Ναι έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210-6528301 ή μπορείτε να αποστείλετε email στο sales@danaos-stores.gr
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η WISHLIST
Η wishlist είναι η λίστα αγαπημένων όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε προϊόντα για μελλοντική αγορά. Τα προϊόντα αυτά μπορούν να μετακινηθούν αργότερα στο καλάθι αγορών ή και αντίστροφα. Απεικονίζετε με μια καρδιά και μπορείτε να δείτε τη wishlist σας δίπλα στο καλάθι αγορών σας.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ Ή ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ AΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Έχετε την δυνατότητα πρόσθεσης και αφαίρεσης προϊόντων από την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.:
• μέσω τηλεφώνου στο 210-6528301 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00)
• μέσω e-mail στο sales@danaos-stores.gr 
ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; 
• Εντός Αττικής χρειάζονται 1 - 3 εργάσιμες ημέρες.
• Για την υπόλοιπη Ελλάδα χρειάζονται 2 - 3 εργάσιμες ημέρες.
• Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές όπου χρειάζονται 2 - 5 εργάσιμες ημέρες.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΛΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
• Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 3μ.μ. φεύγει από εμάς την ίδια ημέρα.
• Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί μετά τις 3μ.μ. φεύγει από εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
• Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο φεύγει από εμάς την Δευτέρα. 
• Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί ημέρα αργίας φεύγει από εμάς την επόμενη εργάσιμη.
• Εάν η παραγγελία είναι Δώρο και έχετε επιλέξει αυθημερόν παράδοση, συμφώνα με το Τ.Κ. που πληροί τις προδιαγραφές για αυθημερόν παραδόσεις, έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 14:00 φεύγει από εμάς την ιδία μέρα. Εάν πραγματοποιηθεί μετά τις 14:00 δεν μπορεί να γίνει αυθημερόν παράδοση και φεύγει από εμάς την επομένη μέρα.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ; 
Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική των επιστροφών εδώ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ; 
Οι επιστροφές είναι δωρεάν με χρέωση δική μας, αν επιλέξετε ως εταιρία επιστροφής τη speedex ή τα ΕΛΤΑ courier Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία τότε επιβαρύνεστε εσείς τα έξοδα επιστροφής.
ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΟΥ; 
Όταν εκτελεστεί από εμάς η κατάθεση επιστροφής σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά για την εξέλιξη της.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ; 
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 210-6528301 (εσωτετικό #1)Το τηλεφωνικό κέντρο του e-shop μας λειτουργεί καθημερινά 9:00 - 17:00.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ;
Μπορούμε να δεσμεύσουμε το προϊόν που επιθυμείτε για 3 ημέρες. Εάν περάσει το χρονικό όριο το προϊόν αποδεσμεύεται.